Co Tě u nás čeká?
- administrativa spojená s chodem firmy
- placení a správa faktur
- přesah do oddělení Marketplace – kontrola a korekce objednávek, komunikace s účetním a Marketplace partnery
- kontrola Marketplace partnerů, zda mají na webu zalistované správné produkty, správné fotky..
- sledování konkurence a přicházení s novými podněty
- pokud budeš chtít, můžeš se rozvíjet i v hledání nových Marketplace příležitostí a analyzovat jejich potenciál
Co od Tebe očekáváme?
- selský rozum
- velký smysl pro detail
- alespoň základní technickou zručnost – MS Office
- flexibilita, samostatnost a schopnost si efektivně organizovat čas a práci
- chceš získat nové znalosti a zkušenosti
- pečlivě dotahuješ věci do zdárného konce
- ambice se rozvíjet a úsměv na tváři 🙂
Co Ti nabízíme?
- možnost získat know-how v jedné z nejcennějších oblastech businessu = Marketplace
- nástup možný ihned
- flexibilní pracovní doba
- stabilní zázemí české firmy, která expanduje do zahraničí
- motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci
- prostor pro rozvoj a vzdělávání
- čerstvá káva po celý den
- zaměstnaneckou slevu, firemní akce, Multisport karta, příspěvek na spoření, slevy u našich partnerů a další
Zaujalo Tě nabízené místo?
Ozvi se nám!
Zaujala Tě tato nabídka? No bezva! Zbývá už jen vyplnit kontaktní formulář a my se Ti ozveme.
-
Telefon
+420 725 039 146
-
E-mail
hr@trenyrkarna.cz